Klauzula informacyjna – Polityka Prywatności
W związku z początkiem obowiązywania w dniu 25.05.2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE (tzw. RODO), pragniemy przekazać Państwu poniższe informacje:
- Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Franciszek Mostowski („Administrator”) – przedstawiciel firm:
• INWESTOR Franciszek Mostowski Sp. z o.o., 99-400 Łowicz, ul. Nowa 8/3.1, Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieście w Łodzi, XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000954092, REGON 521433508, NIP 8341894735,
• INWESTOR Łowicz Sp. z o.o., 99-400 Łowicz, ul. Katarzynów 17, Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieście w Łodzi, XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000972340, REGON 522209227, NIP 8341895309,
• INWESTOR Franciszek Mostowski, 99-400 Łowicz, ul. Nowa 8/3.1, REGON 368646323, NIP 8341797972.
W każdej sprawie związanej z danymi osobowymi, Użytkownik może się z nami skontaktować jako z Administratorem wysyłając e-mail na adres: biuro@inwestor.lowicz.pl
- Cele i podstawy przetwarzania
Przetwarzamy Państwa dane, ponieważ jest to niezbędne:
- W celu podpisania umowy, a następnie realizacji postanowień wiążącej nas umowy – umowa rezerwacyjna, deweloperska, umowa kupna-sprzedaży mieszkań, lokali, powierzchni użytkowych i garażowych, umowa najmu (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
• Do realizacji obowiązujących przepisów prawa dla celów podatkowych i rachunkowych – w celu wystawienia faktury vat
• Do kontaktowania się z Państwem, w celach związanych z realizacją zawartej umowy (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
• Do wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną za pośrednictwem serwisu internetowego pod adresem https://inwestor.lowicz.pl/
• W celach archiwizacyjnych (podstawa prawna art. 86 § 1 oraz art. 70 § 1 Ordynacji podatkowej)
• W celach analitycznych i statystycznych służących poprawie stosowanych funkcjonalności i usług świadczonych za pośrednictwem Serwisu, zapewnienia sprawnego funkcjonowania Serwisu oraz wyjaśnienia okoliczności niedozwolonego korzystania z Serwisu, które wynikają z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
• W celu marketingu bezpośredniego produktów i usług Administratora – na podstawie uzasadnionego interesu Administratora (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
• W celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zadane za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na stronie internetowej należącej do Administratora oraz zapewnienie z Państwem kontaktu wynikające z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
• zapewnienie jakości świadczonych usług poprzez nagrywanie rozmów w przypadku kontaktu telefonicznego z Administratorem
• Do ewentualnego ustalania, dochodzenia lub obrony roszczeń, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
• W celu windykacji należności: prowadzenia postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
Jeśli wyrażą Państwo zgodę, przetwarzamy dane osobowe w celu:
• Zawarcia umowy rezerwacyjnej lokalu; zawarcia umowy deweloperskiej, zobowiązującej lub umowy sprzedaży lokalu; nabycia lokalu w drodze umowy cesji lub na rynku pierwotnym i zgłoszenia roszczenia względem Administratora; udostępnienia danych osobowych przez osobę której dane dotyczą lub osobę lub podmioty trzecie w celu otrzymania oferty Administratora; zgłoszenia żądania realizacji praw przysługujących na podstawie RODO, wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych przez Administratora; wysłania pytania za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się stronie internetowej należącej do Administratora; kontaktu telefonicznego - Wpisania na listę rezerwacyjną
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna i mają Państwo prawo do jej wycofania w dowolnym momencie w taki sam sposób w jaki została wyrażona (na piśmie). Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe dopóki zgoda nie zostanie wycofana. Wycofanie zgody nie wypływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- Kategorie danych, które przetwarzamy.
Wymagamy podania przez Państwa następujących danych osobowych, aby móc zawrzeć i wykonać umowę zawartą z Państwem, a tym samym świadczyć usługę:
- Imię i nazwisko, adres zamieszkania
- Adres e-mail lub telefon kontaktowy
- Nazwa firmy, imię i nazwisko, adres siedziby firmy (w przypadku firm)
- NIP (w przypadku firm)
Jeżeli z jakiegoś powodu nie otrzymamy od Państwa tych danych osobowych, nie będziemy mogli zawrzeć z Państwem umowy, a w konsekwencji nie będziemy mogli zrealizować warunków umowy.
Dodatkowo jako Administrator danych osobowych swoich pracowników przetwarzamy dane osobowe niezbędne do zawarcia i realizacji stosunku pracy, wynikające z odrębnych przepisów prawa – Kodeks pracy, formularze ZUS itp.
- Odbiorcy danych.
Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być – tylko w przypadkach, gdy jest to konieczne oraz w niezbędnym zakresie – podmioty współpracujące z Administratorem w zakresie świadczonych na rzecz Administratora usług oraz wspierania bieżących procesów biznesowych Administratora, w szczególności podmioty świadczące usługi IT, HR, marketingowe, prawne, kurierskie, agencje, biura i pośrednicy nieruchomości, biura architektoniczne, banki udzielające kredytu klientom Administratora, pośrednicy finansowi oraz spółki realizujące prace budowlane na zlecenie Administratora, firmy windykacyjne, zajmujące się na nasze zlecenie odzyskiwaniem zobowiązań.
- Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych
Nie przekazujemy Państwa danych poza teren Polski/UE/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
- Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe przechowujemy przez okres trwania zawartej pomiędzy nami umowy, a także po jej zakończeniu w celach:
- Dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy – przez okres 3 lat
- Wykonania napraw wynikających z rękojmi – przez okres 5 lat
- Wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych – przez okres maksymalnie 5 lat
- Realizacji umowy – w zakresie niezbędnym do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. B RODO) – przez okres współpracy
- Państwa prawa
- Gwarantujemy spełnienie wszystkich Państwa praw wynikających z RODO, tj. prawa do dostępu do Państwa danych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania oraz usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawa do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawa do wyrażania sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
- Z prawa sprzeciwu możecie Państwo skorzystać od 25 maja 2018 roku.
- Macie Państwo prawo wnieś skargę w związku z przetwarzaniem przez Administratora Państwa danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (adres: Generalny Inspektor Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Prawo do usunięcia danych nie przysługuje, jeżeli przetwarzanie jest niezbędne:
• do korzystania z prawa do wolności wypowiedzi i informacji;
• do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania, któremu podlega Administrator, lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi;
• do celów archiwalnych w interesie publicznym, do celów badań naukowych lub historycznych lub do celów statystycznych zgodnie z art. 89 ust. 1 RODO, o ile prawdopodobne jest, że prawo, o którym mowa w ust. 1, uniemożliwi lub poważnie utrudni realizację celów takiego przetwarzania;
• do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Ograniczenia przetwarzania danych osobowych, jeżeli:
• osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych;
• przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
• Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
• osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO, w tym profilowania na podstawie tych przepisów – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą.
Przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu Administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu Administratorowi – w zakresie przetwarzania danych na podstawie Pana/Pani zgody i w celach niezbędnych do wykonania umowy oraz przetwarzania danych w sposób zautomatyzowany;
Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie:
• przetwarzania danych do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, chyba że Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
• przetwarzania danych na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania.
Wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych jest niezgodne z przepisami prawa.
- Informacja o wymogu /dobrowolności podania danych
Jeżeli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Państwa podania innych danych niezbędnych, np. ze względów rachunkowych lub podatkowych. Poza tymi przypadkami podanie przez Państwa danych jest dobrowolne.
- Informacja o źródle danych
W większości sami przekazujecie nam Państwo dane osobowe. W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej Państwa dane możemy pozyskać również ze źródeł publicznych takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej, Krajowy Rejestr Sądowy, Baza Internetowa REGON.
- Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu
Przekazane nam przez Państwa dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Media społecznościowe
Posiadamy profile na poniższych portalach społecznościowych:
- https://www.facebook.com/Inwestor-Franciszek-Mostowski-106392851248220
- https://www.instagram.com/inwestor_lowicz/
Przetwarzamy dane osobowe uczestników odwiedzających nasze profile w mediach społecznościowych, którzy wykonali co najmniej jedno z poniżej wymienionych działań:
- Kliknięcie przycisku „Lubię to” lub „Obserwuj”
- Opublikowanie komentarza do postu i innych publikacji Administratora
- Opublikowanie recenzji Administratora na danym portalu
- Przesłanie wiadomości za pośrednictwem danej platformy społecznościowej
Dane są przetwarzane wyłącznie w celu komunikacji z użytkownikami profilu na danej platformie społecznościowej: odpowiedzi na zadane pytanie lub odpowiedzi na komentarz i nie są przekazywane poza daną platformę społecznościową.
Zakres danych przetwarzanych w ramach profili Administratora w mediach społecznościowych obejmuje:
- identyfikator użytkownika, np. imię i nazwisko
- dane identyfikacyjne konta użytkownika
- zdjęcie profilowe i zdjęcia zamieszczone przez danego użytkownika na profilu Administratora (np. w komentarzu)
- treść komentarzy oraz treść wiadomości przesyłanych za pomocą danej platformy społecznościowej
- anonimowe dane statystyczne gromadzone za pomocą plików cookies.
Dane osobowe są udostępniane właścicielowi portalu społecznościowego na zasadach określonych na stronach internetowych tych portali.
- Polityka COOKIES
Poprzez brak zmiany ustawień przeglądarki Użytkownik wyraża zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z tą Polityką Ciasteczek.
W Naszych Serwisach korzystamy z usług zewnętrznych serwisów, takich jak Google Analytics oraz Facebook. Szczegóły zasad można znaleźć na stronach internetowych Google i Facebook. Narzędzia oraz usługi wymienionych serwisów pomagają rozwijać nasz Serwis najlepiej i najsprawniej jak to tylko możliwe, oczywiście w zgodzie i poszanowaniu prywatności.
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Z momentem połączenia się przez Użytkownika z Serwisem w logach systemowych Serwisu pojawia się informacja o numerze (w tym IP) i rodzaju urządzenia końcowego Użytkownika, z którego Użytkownik łączy się z Serwisem. Administrator będący usługodawcą Serwisu będzie przetwarzał, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, również dane dotyczące numeru (w tym IP) i rodzaju urządzenia końcowego Użytkownika, a także czasu połączenia ww. osób z Serwisem oraz inne dane eksploatacyjne dotyczące aktywności Użytkownika. Dane te przetwarzane są w szczególności w celach technicznych oraz do zbierania ogólnych informacji statystycznych.
Serwis może używać plików typu cookies (tj. małe pliki tekstowe wysyłane do urządzenia Użytkownika, identyfikujące go w sposób potrzebny do uproszczenia lub umorzenia danej operacji) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z Serwisu przez Użytkownika. Pliki typu cookies umożliwiają w szczególności utrzymanie sesji Użytkownika, dostosowanie działania stron do preferencji Użytkownika. Serwisu do potrzeb Użytkownika, tworzenie statystyk oglądalności podstron Serwisu.
Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
• dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
• tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzysta ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
• utrzymanie sesji Użytkownika (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
• „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
• pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
• „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
• „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
• „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Informujemy dodatkowo, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
Każdy rodzaj przeglądarki oferuje możliwość blokowania i kasowania plików cookie.
Jeśli nie chcesz otrzymywać plików cookies do swojej przeglądarki, możesz zmienić jej ustawienia. Drogi kliencie, dzięki tym wszystkim plikom i usługom, możesz automatycznie zalogować się, lub w spersonalizowany dla Ciebie sposób wyświetlać niniejszą witrynę.
Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach dokonania zmiany w ustawieniach dotyczących plików cookies w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych można uzyskać pod adresami:
Google Chrome https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl;
Firefox https://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka?esab=a&s=ciasteczka&r=0&as=s;
Internet Explorer https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies;
Opera http://help.opera.com/Windows/12.10/pl/cookies.html;
Safari https://support.apple.com/pl-pl/guide/safari/sfri11471/mac.
13. Procedura realizacji praw tych osób, których dotyczą dane osobowe
1. Każda osoba fizyczna ( „Wnioskujący”) ma prawo zwrócić się do Administratora z wnioskiem o realizację praw wskazanych w niniejszym rozdziale pkt 11.
2. Wnioski będą realizowane przez Administratora z uwzględnieniem przepisów RODO. Powyższe oznacza, że w przypadkach wymienionych w przepisach RODO prawa wskazane w niniejszym rozdziale pkt 11 mogą nie przysługiwać osobie, której dotyczą dane osobowe albo wniosek będzie realizowany za odpłatnością mającą na celu pokrycie kosztów jego realizacji.
3. Wniosek należy złożyć pisząc na adres: INWESTOR, ul. Katarzynów 17, 99-400 Łowicz
4. W przypadku braku przetwarzania przez Administratora danych osobowych Wnioskującego (z wyłączeniem przetwarzania danych osobowych na potrzeby samego wniosku) Wnioskujący zostanie o tym poinformowany, a dane Wnioskującego pozyskane w wyniku złożenia wniosku zostaną niezwłocznie usunięte.
5. Administrator niezwłocznie po otrzymaniu wniosku informuje o tym Wnioskującego i zamieszcza informację o wniosku w prowadzonej ewidencji.
6. Administrator jest uprawniony do weryfikacji tożsamości Wnioskującego. Brak skutecznego zweryfikowania tożsamości Wnioskującego z powodów, za których powstanie Wnioskujący ponosi odpowiedzialność, może oznaczać brak realizowania przez Administratora złożonego wniosku, o czym Wnioskujący zostanie poinformowany.
7. Administrator przekazuje Wnioskującemu odpowiedź na wniosek w terminie najpóźniej 21 dni licząc od dnia jego otrzymania. W przypadkach obiektywnie skomplikowanych (tj. wymagających po stronie Administratora dużego nakładu pracy) powyższy termin może ulec wydłużeniu do 60 dni, o czym Wnioskujący poinformowany.
8. W ramach prawa dostępu do danych Wnioskującemu przekazuje się jego dane podlegające przetwarzaniu, w zakresie o jaki wniósł we wniosku oraz informacje: a) cel przetwarzania; b) kategorie danych osobowych podlegające przetwarzaniu; c) informacje o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione, w szczególności o odbiorcach w państwach trzecich lub organizacjach międzynarodowych; d) planowany okres przechowywania danych osobowych, a jeżeli nie jest to możliwe, sposób ustalania tego okresu; e) informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, oraz istotnych informacjach o zasadach ich podejmowania, a także o znaczeniu i przewidywanych konsekwencjach takiego przetwarzania dla osoby, której dane dotyczą; f) o prawie do żądania od Administratora sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania (w przypadku, gdy takie prawo przysługuje); g) jeżeli dane osobowe nie zostały zebrane od osoby, której dotyczą – wszelkich dostępnych informacji o ich źródle; h) prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego.
9. W wykonaniu prawa dostępu do danych oraz prawa do ich przenoszenia do odpowiedzi dla Wnioskującego załącza się kopię danych osobowych w powszechnie znanych i dostępnych formatach nadających się do odczytu maszynowego.
10. Wszelkie skargi związane z wykonywaniem tej procedury prosimy składać pisemnie na adres: INWESTOR, ul. Katarzynów 17, 99-400 Łowicz lub w formie elektronicznej na adres e-mail: biuro@inwestor.lowicz.pl
11. Skargi są rozpoznawane niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 7 (słownie: siedmiu) dni od dnia doręczenia, Wnioskujący otrzyma informację o otrzymaniu skargi. Informacja na temat skargi jest zamieszczana w ewidencji prowadzonej przez Administratora.
14. Marketing bezpośredni
Prowadzenie marketingu bezpośredniego przez Administratora może odbywać się poprzez przesyłanie informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej oraz przez telefon.
Administrator może przesyłać Panu/Pani informacje o swoich produktach i usługach na podstawie prawnie uzasadnionego interesu jakim jest marketing bezpośredni administratora lub podmiotu trzeciego lub w uzasadnionych przypadkach również na podstawie dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być cofnięta w dowolnym momencie.
Przesyłanie informacji o produktach i usługach Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej wymaga wyrażenia zgody na przesyłanie informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz udostępnienia adresu poczty elektronicznej.
Przedstawienie informacji o produktach i usługach Administratora poprzez kontakt telefoniczny wymaga wyrażenia przez Pana/Panią zgody na wykorzystywanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych do celów marketingu bezpośredniego oraz udostępnienia numeru telefonu.
Jeżeli nie chce już Pan/Pani otrzymywać informacji o produktach i usługach Administratora może Pan/Pani wycofać swoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
15. Powiadomienia Web Push
W przypadku wyrażenia przez Użytkownika zgody, Serwis może wysyłać do Użytkownika powiadomienia Web Push. Powiadomienia Web Push są to komunikaty wysyłane za pośrednictwem przeglądarki internetowej, zawierające informacje marketingowe, oferty specjalne, zaproszenia na dni otwarte, informacje o nowych inwestycjach. Komunikaty mogą być wysyłane do Użytkowników wszystkich typów przeglądarek.
Komunikaty są wysyłane wyłącznie w przypadku wyrażenia przez Użytkownika dobrowolnej zgody na ich otrzymywanie. Zgodę na otrzymywanie powiadomień wyraża się poprzez kliknięcie w odpowiedni przycisk zamieszczony w Serwisie (np. Tak / Chcę / Zgadzam się itp.), wyrażający chęć otrzymywania powiadomień oferowanych przez Administratora. Zgoda na otrzymywanie powiadomień może być w każdej chwili odwołana poprzez zmianę ustawień przeglądarki internetowej Użytkownika.
Komunikaty są to informacje pokazujące się na części ekranu przeglądarki zawierające komunikat skierowany do Użytkownika. Kliknięcie w komunikat spowoduje przeniesienie Użytkownika do strony zawierającej więcej informacji. Komunikaty będą wysyłane także w przypadku gdy Serwis nie jest otwarty w przeglądarce.
W związku z wysyłaniem powiadomień Administrator nie przetwarza danych osobowych Użytkownika. Użytkownicy są identyfikowani wyłącznie na podstawie informacji, które są przechowywane przez ich przeglądarki internetowe, do których Administrator nie ma dostępu.
16. Postanowienia końcowe
Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić Użytkownikom wysoki poziom bezpieczeństwa w zakresie korzystania z Serwisu. Zdarzenia mające wpływ na bezpieczeństwo przekazywania informacji proszę zgłaszać na adres e-mail: biuro@inwestor.lowicz.pl.
Administrator i usługodawca Serwisu zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących Użytkownika właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, w oparciu o odpowiednią podstawę prawną oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
Poza przypadkami przewidzianymi w niniejszej Polityce, dane osobowe nie zostaną ujawnione żadnej osobie trzeciej lub organowi, bez zgody osoby, której dane dotyczą.